April April

2020 / Permalink / 0
Hej bloggen,
 
Första April idag, vilket innebär årsdagen för mig på mitt jobb. Ett ÅR på ett jobb. För mig är det jättestort.. jag har varit en typisk millenial som hoppat runt på olika jobb, men här har jag stannat i ett år och trivs fortfarande jättebra. Tacksam över att jag har ett jobb jag älskar och tycker är kul att gå till. 
 
Ville mest bara hoppa in och skriva liten kort update. Hela mars har iprincip handlat om pandemin som sprider sig nu - vem har missat det? Hade själv även ögoninflammation i 2 veckor, blev frisk i ett par dagar eller vecka, och sen åkte jag på något liknande igen.. Det har hela tiden varit väldigt milt, men tillräckligt irriterande för att det ska hindra mig från att träna/anstränga mig. Så gissa om jag varit deppig eller rastlös? Det, i kombination med allt som händer i världen, har såklart påverkar ens humör och vardag till en punkt där jag känner att enough is enough
 
Jag kan inte styra att det är en pandemi just nu, eller hur? Det kan ingen. Jag kan bara göra my part: jobba hemifrån, undvika stora sällskap, människor, tvätta händerna så ofta jag bara kan och spendera tid utomhus. Vad mer kan jag göra? Jag har även en utmaning för mig själv som innebär: INGA NYHETER. Har inte läst så mycket nyheter i mitt liv som jag gjort senaste dagarna.. och fy vilken dålig energi. Så nej, inga nyheter och nu ska jag lägga fokus på positiv energi.
 
hoppas ni alla tar hand om varandra 💓
 
Jag längtar tills att går tillbaka till vanligt igen, sååå tänker det blir nångång i 2022? 🙃
 
Love 
 
Sandy 
 

Liknande inlägg

Till top