Svar på kommentar

2019 / Permalink / 0
Kommentar: Åh, tur jag hittade tillbaka hit! ♥️ Jag har inte hunnit läsa alla inlägg, men vill bara skriva att du inte ska oroa dig för jobbsökandet. Det blir bra. Tro mig! Du kommer att jobba för resten av ditt vuxna liv (nästan), det är ingen stress alls. Ta inte första bästa, läs hellre en kurs på universitet eller jobba deltid i en affär tills du vet vad du söker. Du har en perfekt bakgrund (utbildning, språk och erfarenhet). Ha ingen brådska. Det som är menat, kommer att hända! Det finns en anledning att du kom tillbaka och fick gå igenom den här processen med ditt nya jobb, kanske att du lärde dig vad du uppskattar på ett jobb? Kanske för att du till slut kommer att inse att egenföretagare (konsult exempelvis) passar dig bättre? 

Som sagt. Allt är menat! Du kommer att hitta det perfekta jobbet. Tålamod är the key (vilket är en bristvara även hos mig, lol!), men ha tålamod bara! 🌸😊

Svar: 
Nej, men alltså ärligt talat. Vilket legendariskt svar 💗 Snacka om att träffa mig rakt i hjärtat. Läste den här kommentaren en tidig regnig morgon när jag stod och väntade på bussen till jobbet och blev så varm i hela kroppen. Tack för dina fina ord och för att du muntrade upp mig - uppskattar det så mycket! Nu minns jag inte vart du bodde nånstans, men om du bor nära Malmö-området - kan du inte skriva till mig på min insta så tar vi en fika! 😊
 
 

Liknande inlägg

Till top