New Job

Sweden 2018 / Permalink / 0
Hej bloggen, 

Jobbar sista veckan på Forex denna veckan!😄 Känns så konstigt, eller rättare sagt, känns inget alls faktiskt! Jag har ju lämnat 2 gånger tidigare men med vetskapen att jag kommer tillbaka - denna gången hoppas jag såklart att jag lämnar för gott. 

Ska börja ett nytt HR jobb nästa vecka på ett stort internationellt företag i Lund och jag blir därmed en pendlare. Däremot har jag tur för lundabussarna stannar verkligen 5-10 min gångavstånd från vart mina föräldrar bor och tar mig hela vägen till nya jobbet. Känns så märkligt, nervöst faktiskt.😱 Som första dagen i skolan men jag är den enda nya lol!!! Självklart även nervös för hur jag kommer trivas, hur kommer arbetsuppgifterna vara, kommer det vara kul? Stressigt? Chill? Vi får se iallafall - will keep you updated! 

Tiden bara flyger förbi och redan slutet på september och hösten är här. Känner mig väldigt okej med svalare temperatur och jag gillar hösten. Tycker den är mysig 😃 

(null)

(null)
Förra veckan stack jag till Lomma med Neggan och hennes vovve. Så fin solnedgång helt sjuk! Påminde om en kväll i Aus 💗

(null)
Jag och Jess drog till Söderåsen NP och gick en långrunda och pratade om livet. Som en typisk NZ dag och så hade vi såklart med oss tonfisk och ris 😂🙌🏼  Sånna dagar är fan terapi!!

(null)
Promenerade även förbi slottsparken och blev kända! 

(null)
För att bli av med sjukaste förkylningen post Amsterdam ökade jag grönsaksintaget och shottade vetegräs. Resultat? Frisk efter 3 dagar 😉😉😉 

Annars rullar livet på! I helgen tänkte vi sticka ut o käka o kanske ta en drink för att fira, I need it! Tänkte även gå på lägenhetsvisning på söndag - inte läge att köpa än men alltid kul att kolla 😃 

Love,

Sandy

Liknande inlägg

Till top